7 Ağustos 2016 Pazar

DT

Design Thinking Empati seminerinde metot çok yanlıştı. Bangladeşteki fakir halka faydalı diye süt yerine yoğurt veren Danone'nin empatisizliği ve bütün sunumun nedense ingilizce olması oldukça saçma idi.

Workshop ise: Aynı konuyu pişirip pişirip ama konulara göre "tailormade" çözüm bulmadan, üzerinde tefekkür etmeden ezbere yapılmış işler. Apar topar hızlı çıktıları olan içeriksiz işler. Sürece dair yönlendirme yok. Sonuç üzerine fikir teatisi yok.

Koç Kworks ile bu anlamda iyi bir ilişki kurulursa, ve bir şekilde eğitimci ve tasarımcı tecrübesinin yansıması farkedilirse işler bizim lehimize dönebilir.

Olay mentorlukta. Hokus pokus bir günlük mucizeler yaratma iddiasındaki çalıştaylarda değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder